wtorek, 24 lutego 2015

WOSK WEDDING DAY od YANKEE CANDLE

Cześć! :)
W dzisiejszym poście przedstawię Wam kolejny wosk od 'Goodies.pl' - 'WEDDING DAY'.



Informacja producenta:
'Długie oczekiwanie i jeszcze dłuższe przygotowania. Tygodnie (a nawet miesiące!) spędzone na poszukiwaniu idealnej sukni i najbardziej gustownych dodatków. Żmudna praca nad ułożeniem listy gości, skomponowaniem menu i nakreśleniem oprawy tej najważniejszej w życiu ceremonii. Łzy szczęścia, wielkie wzruszenie i szczery śmiech – to wszystko zostało w zaczarowany sposób zamknięte w białym wosku Wedding Day, który (już delikatnie podgrzany) pachnie niezwykle dziewczęcą, bardzo wyjątkową i niewinną kompozycją składającą się na bukiet białych kwiatów i nuty szlachetnych, słodkich owoców.'

Moja opinia:
Wybrałam ten wosk ze względu na róże, które uwielbiam. Spodziewałam się mocnego aromatu róż jednak po zapaleniu wosku wyczuwam delikatną nutę owocowych perfum. Wosk przypisałabym do eleganckich i nie duszących zapachów. Od samego początku przypadł mi do gustu i myślę, że jeszcze do niego wrócę :)

7 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, tego wosku nie lubię ;p Jak dla mnie śmierdział i był taki babciwy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domownikom też nie przypadł do gustu :D

      Usuń
  4. Zamówiłam sobie ten zapach :) zobaczymy czy mi również się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się podobał ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wosk. Gratuluję i Pozdrawiam
    http://sprawdz-to.blogujacy.pl/

    OdpowiedzUsuń