poniedziałek, 23 lutego 2015

WOSK TRUE ROSE od YANKEE CANDLE

Witam! :)
Jakiś czas temu dostałam przesyłkę z kilkoma woskami od 'Goodies.pl'. Zdążyłam już dobrze przetestować wosk 'TRUE ROSE' dlatego w dniu dzisiejszym przedstawię Wam opinię na jego temat.



Informacja producenta:
'Nasączony mocnym, klasycznym i w pełni naturalnym olejkiem różanym wosk uwalnia zapach zaskakująco prawdziwy. W tym wydaniu – jest to esencja zbudowana w oparciu o jedynie wyselekcjonowane, odseparowane od drażniących kolców, idealne pąki. True Rose to przechadzka po porannym, rozkwitającym ogrodzie, w którym pierwsze skrzypce grają piękne, wielokolorowe róże. Ich intensywny aromat mocno uderza do głowy i swoim klasycznym pięknem i nienachalną wymową przykrywa urodę innych, najwytrawniejszych nawet, florystycznych kompozycji.'

Moja opinia:
Uwielbiam motyw różany co zresztą można zauważyć praktycznie na każdym kroku. Nie inaczej ma się to do żywych róż więc wybór wosku nie zajął mi zbyt wiele czasu. Wosk pachnie przepięknie, naturalnie, jest intensywny i długo utrzymuje się w pomieszczeniu. Zapach idealnie odzwierciedla zapach prawdziwych róż. Wosk ten jest kolejnym ulubieńcem, do którego będę często wracać bez względu na porę roku. Polecam osobom lubiącym róże :)

3 komentarze:

  1. Supper :) Pozdrawiam ! i zzapraszam do siebie :)

    http://szymontestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich nie miałam ale wąchałam Wedding Day :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się na niego skuszę w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń