czwartek, 26 lutego 2015

WOSK MIDSUMMER'S NIGHT od YANKEE CANDLE

Cześć! :)
Zapraszam do zapoznania się z kolejnym woskiem od 'Goodies.pl'. Dziś napiszę kilka słów o 'MIDSUMMER'S NIGHT'.




Informacja producenta:
'Zaśnij głęboko i wejdź do fantastycznego świata dzikiego lasu, w którym buszują rezolutne elfy i duchy, i w którym rozgrywają się zawiłe, miłosne intrygi. Przywitaj się ze słynnym Pukiem i zanurz w fabule spisanej ręką Mistrza Szekspira. A potem... obudź się z tej letniej fantazji i zatoń w męskim aksamicie Midsummer's Night – głębi cudownego wosku, którego kompozycja zainspirowana została losami Tytanii, Hermii i Lizandra. Stań na brzegu jawy i snu, przekonaj się, jak bardzo hipnotyzujące jest połączenie ciężkiego piżma, mahoniowej wody kolońskiej, paczuli i słodkich, korzennych wątków.'

Moja opinia:
Tyle się naczytałam o tym wosku, że prędzej czy później musiał trafić w moje ręce. Wosk zdecydowanie pachnie męskimi perfumami. Wystarczy dać odrobinę, aby cieszyć się pięknym zapachem przez dłuższy czas. Zapach jest intensywny, ale nie duszący. Zachwycił nie tylko mnie, ale wszystkich domowników więc musi coś w nim być wyjątkowego :)

4 komentarze:

  1. Jejku ten zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie on ciekawi bo też dużo dobrego się o nim naczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż chce się powąchać! :) zapraszam do siebie na testy :)
    JUSTEST

    OdpowiedzUsuń