poniedziałek, 2 lutego 2015

RECENZJA FARBY DO WŁOSÓW - LOREAL EXCELLENCE CREME

Cześć! Zapraszam na post, w którym ponarzekam trochę na farbę Excellence Creme od L'oreal w odcieniu blond. Kilka miesięcy temu zrecenzowałam Wam farbę Prodigy 5 w odcieniu ciemny blond, która okazała się moim hitem w koloryzacji włosów (link).  


Moja opinia:
Zawartość opakowania niestandardowa bowiem oprócz farby i odżywki dołączone było serum ochronne do zastosowania przed koloryzacją oraz grzebyk-aplikator, który to z kolei ułatwiał nakładanie produktu na włosy. Zapach produktu w opakowaniu był delikatnie kwiatowy natomiast po zmieszaniu stał się dość uciążliwy. Konsystencja niezbyt gęsta. Aplikacja przebiegła bezproblemowo, niestety co mi się rzadko zdarza podczas nakładania zaczęło szczypać mnie w oczy. Farba w zupełności wystarczyła na pokrycie moich średniej długości włosów. Po dokładnym umyciu i wysuszeniu włosy były miękkie, gładkie i 'niezniszczone'. Na samym początku byłam bardzo zadowolona z uzyskanego koloru choć nie do końca wyszedł taki jak miał wyjść. Żałuję, że po kilku dniach kolor wypłukał się miejscami dlatego na pewno nie wrócę do tej farby ponownie mimo iż produkt jest łatwo dostępny i w przystępnej cenie (ok. 25-35 zł)

Moja ocena: +2/5! 
                     

6 komentarzy:

  1. Nie ma nic gorszego niż wypłukujący się szybko kolor ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, tym bardziej, że reszta działania farby bez zarzutu :)

      Usuń
  2. Kiedys miałam tą farbę (tak ja tez próbowałam z blondem) i pamiętam, że po rozjaśnieniu włosów i nałożeniu tej kolor wyszedł mi zupełnie inny. Byłam pewna, że to przez mój naturalny ciemny kolor. Opinie ma dosyć dobre, ale widzę, że u Ciebie też się nie sprawdziła....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie co do koloru to nie mam zastrzeżeń, podobał mi się tylko za szybko się wypłukał

      Usuń
  3. Pokaż efekt kochana , jeszcze nigdy nie stosowałam tej farby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie myślałam, że kolor tak szybko się wypłuczę i nie zdążyłam zrobić fotki

      Usuń