wtorek, 6 stycznia 2015

WYGRANY ZESTAW TUPPERWARE w KONKURSIE TRADYCJA czy NOWOCZESNOŚĆ - PALMA

Witam serdecznie! Ostatnio pisałam o pewnej wygranej, którą dzisiaj Wam pokażę w całej okazałości. Wygrałam w konkursie sms'owym "Tradycja czy nowoczesność" organizowanym przez firmę Palma. Kupiłam parę opakowań margaryny Palmy, wysłałam zgłoszenia i kilka dni później zadzwonili do mnie z prośbą o przekazanie danych osobowych oraz skanu paragonu w związku z wygranym zestawem produktów Tupperware o wartości przekraczającej ponad 500 zł. Na prawdę nie mogłam w to uwierzyć dopóki nie dotarła do mnie przesyłka. Bardzo się cieszę, wszystkie rzeczy przydadzą mi się na pewno. 

W skład zestawu wchodzi:
- duża miska do ciasta,
- miska gwiazda 3L,
- pojemnik na tort typu twist,
- wałek do ciasta,
- słodki młynarz,

- kopytkomania,
- stolnica,
- rogalomania,
- foremki do ciastek,
- mix max.
Jeżeli chcielibyście wygrać taki zestaw lub jeden z tabletów to zachęcam wziąć udział w konkursie, który jeszcze trwa dokładnie do 9.01.2015 r. 
Miłego dnia życzę! :)

8 komentarzy:

  1. O rany! Jaka paka! Gratuluję. Pozostaje nam czekać na Twoje wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! takie zestawy przydają się na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No gratuluję !! Piękny zestaw !!

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, ale szczęściara! super :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wygrana. Gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm przydałaby mi się taka super paczka..Gratuluję wygranych.Masz szczęście :D

    OdpowiedzUsuń