sobota, 10 stycznia 2015

WOSK YANKEE CANDLE - 'MANDARIN CRANBERRY'

Witam serdecznie! :)
Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na temat wosku Yankee Candle Mandarin Cranberry, który kupiłam na 'Goodies.pl'.


Informacja producenta:
'Kiedy mandarynka idzie na randkę z żurawiną – takie spotkanie musi przynieść owocny efekt! A kiedy miejscem tej nietypowej schadzki jest wosk Yankee Candle, konsekwencje mezaliansu stają się po prostu zjawiskowe! Mandarin Cranberry łączy w sobie egzotyczne, mocno energetyczne, cytrusowe nuty ze słodyczą czerwonej, zimowej żurawiny. Niespotykany koktajl pobudza i relaksuje zarazem, wprowadzając do wnętrza aurę świątecznego szczęścia i sprawnie rozświetlając ponury mrok jesiennych, coraz dłuższych wieczorów.'

Moja opinia:
Zapach jest delikatnie słodki, orzeźwiający i relaksujący. Wosk należy raczej to intensywnych aromatów, które jednocześnie nie przytłaczają i długo się utrzymują. Połączenie żurawiny z mandarynką to strzał w dziesiątkę. Wosk zdecydowanie przypadł mi do gustu i zamierzam po niego sięgać zarówno w porze jesiennej jak i zimowej. Polecam jak najbardziej, jestem pewna, że większości spodoba się taka kompozycja :)


6 komentarzy: