czwartek, 15 stycznia 2015

WOSK YANKEE CANDLE - LOVES ME, LOVES ME NOT

Witam! :)
 LOVES ME,LOVES ME NOT czyli kolejny ulubieniec od Yankee Candle. Wosk kupiłam na 'Goodies.pl'.


Informacja producenta:
'Polne kwiaty są wierne, czułe i romantyczne. A przede wszystkim – kochają bezwarunkowo. Kiedy zerwiemy pąk polnej stokrotki i odrywając jej płatki zaczniemy wyliczać „Loves Me Loves Me Not” – przepowiednia zawsze wyjdzie na naszą korzyść! Czar polnych, wiernych, oddanych, czułych i romantycznych kwiatów został właśnie sprawnie uchwycony i na zawsze zamknięty w aromatycznym wosku. Jego esencja pobudza i zniewala. I – co chyba oczywiste – twierdząco odpowiada na to najważniejsze dla nas pytanie. Bo stokrotka zaklęta w wosku „Loves Me Loves Me Not” to pąk, w którym nie można się nie zakochać. I który czule odwzajemnia ofiarowaną mu miłość!'

Moja opinia:
Lubicie stokrotki? Ja uwielbiam, gdyż kojarzą mi się z beztroskim leżeniem na łące. Wosk uwalnia aromat kwiatów w sposób tak identyczny, że aż nie do uwierzenia. Zapach jest świeży, wyczuwalny i co ważne nie jest duszący. Zapach dość długo utrzymuje się w pokoju. Bardzo go polubiła i z pewnością wrócę do niego na wiosnę :)

5 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie miałam, ale jak taki autentyczny, to na pewno się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze nie znam, muszę powąchać przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię stokrotki, ale jestem ciekawa tego zapaszku :)

    OdpowiedzUsuń