poniedziałek, 19 stycznia 2015

WOSK YANKEE CANDLE - FLUFFY TOWELS

Cześć! :)
Zapraszam na recenzje ostatniego wosku - FLUFFY TOWELS od Yankee Candle. Jest to jedyny zapach, który w pełni jest tolerowany przez wszystkich domowników. Wosk kupiłam na 'Goodies.pl'.


Informacja producenta:
'Jest bardzo miękki i puszysty. W chwilę po zimnej kąpieli zapewnia ciepłe ukojenie, a wieczorami – sprawnie zastępujący wszystkie maskotki świata! Pachnący świeżością, chowający w sobie nuty wiatru i ciepłego słońca biały ręcznik swoim zapachem przywodzi na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. Opiekuje się nami troskliwie i odgania wszystkie zmartwienia. A do tego – inspiruje twórców Yankee Candle, którzy wzorując się na jego świeżości stworzyli wosk Fluffy Towels – fantastyczną kompozycję zawierającą w sobie nuty jabłka, lilii, lawendy i świeżych cytrusów.'

Moja opinia:
 Wosk pachnący świeżym praniem z dodatkiem nuty kwiatowej i cytrusowej. Przyjemny, delikatny i spokojny aromat pozwala na zrelaksowanie się po ciężkim dniu. Początkowo myślałam, że najlepiej spisze się wyłącznie na wiosnę jednak używam go o każdej porze roku. Wosk kupuję systematycznie od kilku miesięcy i póki co jeszcze mi się nie znudził. Jeżeli go nie znacie, a wahacie się nad zakupem to zdecydowanie polecam go wypróbować :)


9 komentarzy:

  1. Muszę powąchać przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te woski chodzą za mną od dłuższego czasu i nie mogę się zdecydować. Szukam czegoś wiosennego (na pohybel pogodzie) i czegoś co nie udusi mnie i domowników po 5 minutach :) Może ten Twój będzie pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli lubisz takie nuty to polecam, zdecydowanie kojarzy mi się z wiosną :)

      Usuń
  3. Fajny blog :) Zostaje na dłużej ;)

    wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno weszłam w posiadanie wosków z Yakee Candle i szczerze jestem zaskoczona ich intensywnością :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, czaję się na nie i czaję :)
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli dobiję do pierwszych 50 obserwatorów - rozdanie :)
    www.xkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy. Czy wiesz, że za swoje recenzje wosków możesz je otrzymywać? Chyba tak, bo opisujesz je pojedynczo w postach. ;)

    OdpowiedzUsuń