wtorek, 13 stycznia 2015

WOSK YANKEE CANDLE - 'CHAMPACA BLOSSOM'

Cześć! :)
Dziś przedstawię Wam jednego z moich ulubionych wosków czyli Champaca Blossom od Yankee Candle. Wosk kupiłam na 'Goodies.pl'.


Informacja producenta:
'Południowo-Wschodnia Azja nie pachnie – jedynie – orientalnymi przyprawami czy ciepłym wiatrem. Mapa aromatów Indii czy Chin przypomina kolorowy patchwork, stanowiący połączenie nut słodkich, pikantnych czy korzennych. Na tym tle najmocniej wyróżnia się zapach kwiatów magnolii champaca. Wiecznie zielone drzewo jest obsypane jasnymi, żółtopomarańczowymi pąkami, które wykorzystuje się do ozdabiania buddyjskich świątyń. Energetyzujący, świeży zapach płatków kojarzy się z orientalnym wiatrem i dalekimi wyprawami. Magiczną moc kwiatów champaca odnaleźć można w wosku Yankee Candle. Kompozycja Champaca Blossom to propozycja z wiosennej oferty – świeża, pogodna i zapowiadająca sezon na dalekie wyprawy.'

Moja opinia:
Zapach jest delikatnie słodki, orzeźwiający i relaksujący. Ostatnio często sięgam po ten wosk, aby przywołać letnią porę roku. Pachnie on świeżymi kwiatami z subtelną nutą słodkich owocowych perfum. Aromat, który się ulatnia nie jest intensywny, duszący czy irytujący. Zapach stał się moim ulubieńcem i coś czuję, że zagości na stałe uzupełniając tym samym moją kolekcję. Warto go wypróbować! :)

8 komentarzy:

  1. orient nie do końca do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się ślicznie i na pewno ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mam kominka :/ ale kupie sobie za niedługo ich świece

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę... zastanawiałam się nad nim ostatnio... i nie kupiłam. :(

    OdpowiedzUsuń