niedziela, 18 stycznia 2015

RECENZJA SZAMPONU ZIOŁOWEGO od FITOMED

Witam! 
W dniu dzisiejszym chcę przedstawić Wam recenzje szamponu ziołowego do włosów tłustych od Fitomed.


Informacja producenta:
'Szampon ziołowy do włosów tłustych zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry, zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry, zmniejsza łojotok, zwalcza lekki łupież i zapobiega jego nawrotom.'

Moja opinia:
Szampon znajduje się w praktycznym opakowaniu z zamknięciem na klik. Konsystencja jest dość rzadka jednak nie spływa z rąk i dobrze się pieni. Szampon bezproblemowo rozprowadza się na włosach przy czym minimalnie je plącze. Dobrze radzi sobie ze zmyciem olejów z włosów. Zauważyłam, że włosy po umyciu są dokładnie oczyszczone, o wiele mniej się przetłuszczają i co ważne nie są obciążoneProdukt jest bardzo wydajny, ładnie pachnie, posiada świetny skład oraz cenę (ok. 9 zł). Polecam jak najbardziej! :)

Moja ocena: 5/5!

6 komentarzy:

  1. Moje włosy przetłuszczają się w tak szybkim tempie, że nie ogarniam. Przyjrzę się temu szamponowi bliżej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty tej marki :) ale szamponu jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale dużo pozytywów o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym go wypróbować :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. ten specyfik jeszcze nie trafił w moje ręcę ;)
    u mnie teraz recenzja pantene-również do włosów tłustych, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń