poniedziałek, 26 stycznia 2015

RECENZJA SZAMPONU BIOVAX

Witam serdecznie!
Zapraszam na recenzje intensywnie regenerującego szamponu do włosów Biovax.


Moja opinia: 
Zacznę od zalet, których jest niewiele. Podoba mi się opakowanie szamponu, które jest praktyczne, wygodne przez co ułatwia i przyśpiesza aplikację. Ponadto butelka o poj. 400 ml kosztuje ok. 20 zł. Konsystencja produktu nie jest gęsta ani też za rzadka, ale dość lepka. Zapach jest przyjemny, delikatnie kwiatowy. I na tym wyliczanie plusów zostało zakończone. Niestety szampon, w przypadku długich włosów bardzo słabo się pieni. Na jedno mycie, po mimo użycia kilku pompek, nadal nie czułam, żeby włosy były chociaż w minimalnym stopniu umyte. Dałam mu jeszcze dwa razy szanse i ponownie się zawiodłam. Produkt nie zawiera parabenów, SLS, SLES, a jedynie naturalne i bezpieczne składniki więc być może takie produkty nie służą moim włosom. Na pewno nie wrócę do niego ponownie.

Moja ocena: 1/5!
Pozdrawiam! :)

14 komentarzy:

  1. Szkoda ,że się nie sprawdził u ciebie ja lubię takie szamponiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam, że będzie fajny. Używam odżywek z Biovaxa i jestem zadowolona a tu taki klops.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, lubię za to maskę Biovax, oleje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam szansę go wypróbować, dostałam w prezencie i miałam podobne odczucia :) Trafił w ręcę mojej siostry, która ma krótkie włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, na krótkich włosach dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampony bez SLS, SLES mają to do siebie, że nie pienią się tak jak te z detergentami. Mocne pienienie się szamponu nie oznacza też dobrze umytych włosów. Miałam już niejeden szampon, który mocno się pienił, a włosy były po nim tłuste, mimo dobrego spłukania produktu. Szampon Biovax dobrze oczyszcza moje włosy, nie powoduje plątania, nie wysusza włosów tak jak produkty z SLS. Może nie ma nie wiem jak wielkie piany ale włosy są dobrze domyte, więc jak dla mnie robi to co szampon ma robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich włosach się nie sprawdził mimo iż inne produkty tej firmy bardzo lubię i często po nie sięgam. Wiem, że na krótkich włosach daje radę ;)

      Usuń
  8. Ja mimo wszystko chyba spróbuję, lubie szampony bez sls'ów, szkoda że u Ciebie się nie sprawdził, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może akurat u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  9. nie miałam,szkoda że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń