poniedziałek, 12 stycznia 2015

RECENZJA SOKU z TRAWY PSZENICZNEJ od LIVEWHEATGRASS

Cześć! Dziś przedstawię Wam opinię o mrożonym soku z trawy pszenicznej od firmy 'Livewheatgrass'. Jeżeli jesteście ciekawi jak wpłynął na mój organizm to zapraszam do dalszej części wpisu :)

Informacja producenta:
'Sok z trawy pszenicznej jest produktem najwyższej jakości, który został wyprodukowany bez konserwantów, przetwarzania czy dodawania czegokolwiek. Sok ten zawiera bardzo wiele łatwo wchłaniających się składników odżywczych (tj. witaminy: A, B5, B12, E; minerały, aminokwasy, enzymy oraz przede wszystkim cenny chlorofil).' Większą dawkę informacji przedstawiłam w tym poście.

Moje spostrzeżenia:
Zacznę od kwestii przygotowania soku, który należy do łatwych i nie zajmuje dużo czasu. Wystarczy umieścić kapsułkę z zamrożonym sokiem na dłuższą chwilę w misce z gorąco wodą, a następnie wlać do szklanki wypełnioną wodą bądź zastosować jako dodatek do świeżo wyciśniętego soku z owoców np.  jabłek. O wiele bardziej preferuję tą drugą opcję ponieważ zarówno smak jak i zapach soku w połączeniu z wodą nie odpowiada mi do końca. Będąc przy smaku i zapachu soku warto napisać, że są one dość nietypowe, trudne do opisania czy porównania z czymś innym. Mimo, że na początku nie przypadł mi do gustu to z czasem przyzwyczaiłam się do jego spożywania. Przy regularnym spożywaniu soku na czczo zauważyłam, że w znacznym stopniu poprawiła się moja wydajność fizyczna (zwiększyłam swoje ćwiczenia o 15 minut i nadal miałam spory zapas energii) oraz zaczęłam wcześniej wstawać bez żadnych problemów. Oprócz tego w małym stopniu wpłynął na zmniejszenie wypadania włosów. O innych nienamacalnych właściwościach się nie wypowiem. Opakowanie soku zawierające 30 sztuk kapsułek po 28 ml kosztuje 235 zł - dla mnie to dużo więc na dzień dzisiejszy nie planuje jego zakupu jednak nie wykluczam tego w przyszłości. Uważam, że produkt jest ciekawy i warty polecenia :)

3 komentarze:

  1. Wow, co za cena :D To nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawi mnie smak mrożonego soku, nigdy nie piłam..ale cena lol jak dla mnie zbyt wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwnie wygląda ale może bym się do niego przekonała <3

    OdpowiedzUsuń