poniedziałek, 29 grudnia 2014

SZAMPON do WŁOSÓW CANNABIS od ECONOPIE.PL

Witam :)
przygotowałam dla Was recenzje szamponu do włosów z 5 % olejem z konopi. Szampon miałam okazje przetestować dzięki firmie Econopie. O otrzymaniu przesyłki pisałam w tym poście.

Informacja producenta:
'Delikatny szampon, świetnie nawilża skórę głowy i włosy dzięki zawartości 5% oleju z konopi. D-pantenol łagodzi podrażnioną skórę i działa regenerująco. Olejek z konopi pozostawia włosy odżywione, a kwas mlekowy przywraca naturalną ochronę skóry głowy.Ogranicza łojotok, nawilża i regeneruje włosy.'
Moja opinia:
Szampon umieszczony jest w wygodnej i praktycznej butelce o pojemności 200 ml. Produkt posiada odpowiednią konsystencje tzn. nie jest zbyt gęsta ani zbyt lejąca. Średnio się pieni, potrzebuję zużyć więcej produktu w celu uzyskania zadowalającej piany co skutkuje mniejszą wydajnością szamponu. Bardzo polubiłam ten szampon za zapach, który jest przyjemny, mało intensywny o delikatnie ziołowej nucie. Zapach utrzymuje się długo na włosach. Teraz przejdziemy do działania, które pozytywnie mnie zaskoczyło. Szampon nie plącze włosów, pozostawia je gładkie, lekkie, miękkie w dotyku i lepiej nawilżone. Zauważyłam, że włosy mniej się przetłuszczały za co daje największego plusa. Produkt kosztuje dokładnie 26 zł. Uważam, że mimo drobnych wad szampon ten jest jednym z lepszych i z pewnością warto go wypróbować :)

Moja ocena: +4/5!

7 komentarzy:

  1. Po przeanalizowaniu składu i działania o którym pisałaś nie wiem czy warto niszczyć włosy które jak wiemy nienawidzą SLS. Ja dopiero zaczynam przygode ale zapraszam do Siebie :
    http://testujacafarmaceutka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaję sobie sprawę, że ten składnik nie jest pożądanym przez większość jednak mi nic złego z włosami nie robi - mam zdrowe (dzięki olejowaniu, nie prostowaniu ich itp.), nie ma co popadać w panikę :)

      Usuń
  2. no szampon wydaje się atrakcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się średnio pieni, to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń