niedziela, 14 grudnia 2014

SZAMPON do WŁOSÓW BAIKAL HERBALS od CUDA.PL

Witam wszystkich! Zapraszam na recenzje szamponu oczyszczającego do włosów 'Baikal Herbals'. Produkt pochodzi od sklepu 'Cuda.pl'. O otrzymaniu przesyłki pisałam tu.



Informacja producenta:
'Szampon do włosów oczyszczający jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji dla włosów szybko przetłuszczających się. Zawiera aktywne, organiczne ekstrakty i oleje roślinne z okolic jeziora Bajkał. Szampon przywraca skórze głowy naturalne funkcje. Włosy stają się łatwe w rozczesywaniu i układaniu, są lekkie i świeże. Szampon do włosów oczyszczający nie zawiera PEG i parabenów.'

Moja opinia:
Szampon umieszczony jest w opakowaniu, które nie pozwala kontrolować poziomu zużycia produktu, poza tym jest niepraktyczne więc najlepiej przelać zawartość do opakowania z dozownikiem. Konsystencja szamponu jest niezbyt gęsta, a zapach przyjemny i delikatny. Szampon słabo się pieni przez co staje się mniej wydajny. Działanie oceniam bardzo dobrze. Produkt świetnie oczyszcza włosy, przedłuża ich świeżość, pozostawia je miękkie, lekkie i pełne objętości oraz ładnie pachnące. Do minusów przypisałabym, że włosy są delikatnie poplątane. Ponadto nie radzi sobie ze zmyciem olejów. Szampon nie podrażnia, nie wysusza, ma dobry skład i kosztuje stosunkowo niewiele (14 zł za 280 ml). Polecam wypróbować :)

Moja ocena: 4/5!

5 komentarzy:

  1. Z tej firmy miałam krem do twarzy, ale zawiódł mnie i od tej pory firma mnie nie kusi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy się z nim nie spotkałam. Chętnie bym go wypróbowała na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ze mają taki duzy wybór

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale wydaje mi się ciekawy

    OdpowiedzUsuń