wtorek, 9 grudnia 2014

RECENZJA ŻELU pod PRYSZNIC 'IBIZA' od BINGOSPA

Cześć! :)
Zapraszam na recenzje żelu pod prysznic 'Ibiza', który wybrałam w ramach testowania kosmetyków z 'BINGOSPA'. 
O otrzymaniu przesyłki pisałam tu.


Informacja producenta:
'Żel pod prysznic BingoSpa Ibiza to dawka energetyzującej świeżości dla umęczonego ciała. Poczuj wyjątkowe orzeźwienie pod prysznicem - woda i obfita, pachnąca piana usuną trud i zmęczenie, czyniąc Cię gotowym na nowe wyzwania.'

Nasza opinia: 
Żel pod prysznic umieszczony jest w opakowaniu z zamknięciem na 'klik' o pojemności 500 ml. Produkt posiada odpowiednią konsystencję oraz przyjemny, orzeźwiający zapach, który idealnie odpręża po ciężkiej pracy. Szkoda, że zapach nie utrzymuje się po kąpaniu. Ponadto żel świetnie się pieni, oczyszcza i odświeża. Nie podrażnia, nie uczula oraz nie wysusza. Jest bardzo wydajny i kosztuje jedynie 10 zł. Właściwości żelu są zadowalające jednak brakuje w nim czegoś co wyróżniałoby go na tle innych żeli pod prysznic. Myślę, że każdy mężczyzna polubiłby go w szczególności za zapach.

Nasza ocena: 4/5!
LINK do PRODUKTU

7 komentarzy:

  1. Skoro jest wydajny i tani to byc moze po niego sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się opakowanie:) przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten żel, cena przystępna i duże opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam inne żele Bingospa, i mam też do niektórych mieszane odczucia

    OdpowiedzUsuń