wtorek, 23 grudnia 2014

RECENZJA ŻELU pod PRYSZNIC MIGDAŁY i BIAŁA GLINKA od BINGOSPA

Dzień dobry! Zapraszam na recenzje żelu pod prysznic 'słodkie migdały i biała glinka'. Produkt wybrałam w ramach testowania kosmetyków z 'BINGOSPA'. O otrzymaniu przesyłki pisałam tu.

Informacja producenta:
'Delikatny żel pod prysznic o zapachu słodkich migdałów zawiera białą glinkę, która posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne. Żel w sposób naturalny oczyszcza i stymuluje proces regeneracji skóry. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, toksyn, niezdrowej mikroflory, poprawia ukrwienie, łagodzi stany zapalne, przywraca skórze równowagę mineralną.'
Moja opinia:
Kolejny żel pod prysznic, który zachwyca swoim naturalnym zapachem. Mocniej wyczuwam w nim wyraźną nutę marcepanu niżeli migdałów. Zapach świetnie relaksuje po ciężkim dniu. Szkoda, że nie utrzymuje się długo na skórze. Konsystencja produktu jest gęsta i kremowa, dobrze się pieni. Warto wspomnieć, iż dobrze oczyszcza skórę, wygładza, delikatnie nawilża przy czym nie podrażnia ani nie uczula. Kosztuje niewiele, a wystarcza na bardzo długo (ok 7,5 zł za 300 ml). Z pewnością zakupie jeszcze nie raz :)

Moja ocena: +4/5!

Na sam koniec chciałabym Wam życzyć spokojnych i radosnych Świąt!

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa zapachu, szkoda tylko, że nie utrzymuje się długo na skórze :( Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być rzeczywiście ładny. Lubię takie. :) Szkoda, że nie utrzymuje się na skórze dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. migdały hmm i kokos to moje dwa ulubione zapachy ;):)

    OdpowiedzUsuń