czwartek, 4 grudnia 2014

RECENZJA PEELINGU z ŁUPIN KAKAO od SPADOMOWE

Cześć :) 
Zapraszam na recenzje peelingu z łupin kakao, który otrzymałam do przetestowania od 'SPADOMOWE'. O otrzymaniu przesyłki pisałam tutaj.


Moja opinia:
Peeling ten to nic innego jak bardzo drobno zmielone łupiny kakao, nie posiadające ostrych krawędzi. Łączyłam go z lekkim kremem, a następnie wykonywałam nim peeling twarzy. Obawiałam się, że aplikacja będzie sprawiać problemy, ale tak się nie stało. Stosując go do twarzy, pierwsze co można zauważyć to promienną i wygładzoną skórę, usunięty martwy naskórek oraz poprawienie kolorytu. Swoim działaniem nie wpłynął w żaden sposób na rozszerzone pory czy zaskórniki i nie przeszkadza mi to ponieważ przestałam tego wymagać od peelingów. Za opakowanie o wadze 30 g zapłacimy 6,50 zł. Uważam, że produkt jest wydajny o ile mamy zamiar stosować go wyłącznie do twarzy, stosowany na całe ciało wystarczy może na 2 razy. Dodam jeszcze, że charakteryzuje się przyjemnym zapachem kakao. Podsumowując produkt jest godny polecenia :)

Moja ocena: 4/5!

4 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę taki peeling z łupin kakao - chętnie bym go wypróbowała, bo ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam,ze takiego peelingu jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa zapachu, chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń