niedziela, 7 grudnia 2014

RECENZJA OLEJU ARGANOWEGO od ARGANGROUP

Cześć! 
dziś post o naturalnej pielęgnacji ciała i włosów z użyciem oleju arganowego, który otrzymałam od firmy 'ArganGroup'. Firma oferuje produkty z dodatkiem oleju arganowego prosto z Maroka lub jego czystą postać. O otrzymaniu przesyłki pisałam 'tu'.

Informacja producenta:
'Olej arganowy ArganGroup to - 100% Argan Oil Bio - naturalny kosmetyczny olej roślinny z orzechów arganowych. Pochodzi z ekologicznych upraw w Maroku. Pozyskiwany metodą tłoczenia na zimno, posiada pięć certyfikatów potwierdzających jego najwyższą jakość.'

Moja opinia:
Olej znajduje się w eleganckiej butelce z ciemnego szkła, która chroni jego właściwości przed niekorzystnym działaniem światła. Ponadto butelka posiada niezacinający się atomizer dzięki czemu aplikacja produktu jest o wiele szybsza i wygodniejsza. Olej stosowałam na suche włosy po czym nakładałam ciepły turban i trzymałam tak około 1 godzinę. Czynność powtarzałam co 2 lub 3 mycie. Po serii takich zabiegach włosy są dobrze odżywione, miększe, gładsze i bardziej lśniące. Ponadto włosy o wiele lepiej się rozczesują i układają. Produkt używany na paznokcie przyczynia się do ich wzmocnienia, nawilżenia i zmiękczania skórek oraz zapobiega łamliwości płytki paznokcia. Oprócz tego olej stosowałam do pielęgnacji ciała i twarzy w celu nawilżenia, niestety wyłącznie parę razy ponieważ zbyt długo się wchłaniał i po prostu nie miałam na to czasu. Wspomnę jeszcze o kolejnym rewelacyjnym sposobie na nawilżanie skóry twarzy poprzez dodawanie kilku kropli oleju do glinek lub peelingu. Produkt jest niesamowicie wydajny, a kosztuje 45 zł za opakowanie o pojemności 50 ml. 

Olej arganowy również umieszczony jest w buteleczce z ciemnego szkła z tą różnicą, że jest to mniejsza wersja typu 'roll-on'. Idealnie spisuje się na wyjazdach czy po prostu na co dzień do torebki. Produkt posłużył mi w szczególności do pielęgnacji ust. Ładnie je nawilżał i odżywiał. Za buteleczkę o pojemności 10 ml zapłacimy 15 zł.
Olej polecam wszystkim w szczególności za szerokie spektrum zastosowania i świetne rezultaty, zresztą opis mówi sam za siebie :) 

Moja ocena: 5/5! 

4 komentarze:

  1. lubię kosmetyki zawierające olejek arganowy

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę !

    ____________________________
    fashionblogger, styling&makeup Artist on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przydałyby mi się takie arganowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń