poniedziałek, 8 grudnia 2014

RECENZJA MYDŁA MARSYLSKIEGO z PŁATKAMI RÓŻ od CUDA.PL

Witam! :)
 Ci co mnie znają wiedzą, że uwielbiam róże oraz wszystko co jest z nimi związane począwszy od przedmiotów z motywem róż po kosmetyki różane. I tak właśnie chcę Was zaprosić do poczytania o mydle marsylskim z płatkami róż od sklepu 'Cuda.pl'. 
O otrzymaniu przesyłki pisałam tu.

Informacja producenta:
Mydło marsylskie perfumowane z płatkami róż w 100% pochodzi ze składników roślinnych. Zawiera masło shea, które daje skórze nawilżenie, wygładzenie i miękkość. Mydło jest hipoalergiczne i antybakteryjne

Moja opinia:
Mydełko stosowałam wyłącznie do twarzy rano i wieczorem. Produkt pachnie delikatnie, ale za to bardzo przyjemnie i co ważne naturalnie. Dobrze się pieni. Zawiera w sobie malutkie kawałki płatków róż przez co mamy możliwość zrobienia delikatnego peelingu. Początkowo mnie wysuszał ponieważ po nałożeniu piany zaraz ją zmywałam, jednak jak pozostawiłam pianę na dłuższą chwilę to skóra była nawilżona, gładka i miękka w dotyku. Zauważyłam również, że niewielkie przebarwienia zostały odrobinę rozjaśnione, pewnie za sprawą witaminy C zawartej w płatkach róż. Nie podrażnia oraz nie uczula. Kostka mydła zważywszy na właściwości oraz niesamowitą wydajność kosztuje mało (9 zł za 100 g). Myślę, że mydło spiszę się do każdego rodzaju skóry w ramach codziennej pielęgnacji. 

Moja ocena: 5/5!

8 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda :)) nie przepadam za różanymi zapachami więc nie wiem jakby się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentuje :) jak moje mydelko sie skonczy, to byc moze sięgnę po to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię naturalne mydełka- chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wolimy mydła w płynie ale to kusi , świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń