sobota, 20 grudnia 2014

RECENZJA KREMÓW ARGANOWYCH od ARGAN GROUP

Cześć!
Przyszła pora na podzielenie się z Wami opinią na temat kremów od 'ArganGroup'. Recenzja zbiorcza z uwagi na to, że kremy właściwościami nieznacząco różnią się od siebie. Wszystkie otrzymane kosmetyki od firmy pokazywałam w tym poście.


Moja opinia:
Kremy znajdują się w niewielkim 30 ml opakowaniu z wygodną pompką. Konsystencja każdego jest lekko gęsta, którą dość łatwo się aplikuje jednak trzeba liczyć się z tym, że krem potrzebuje więcej czasu, aby dobrze się wchłonął. Z tego względu stosowałam je jedynie na noc. Zapach produktów jest przyjemny, ale należą do zapachów bardzo delikatnych, praktycznie niewyczuwalnych. Po kilku tygodniowym testowaniu zauważyłam, że skóra stała się lepiej nawilżona oraz wygładzona. Idealnie spisuje się w okresie jesienno-zimowym ponieważ dobrze regeneruję skórę. Polecam w szczególności za dobre działanie, wydajność oraz świetny skład, który jest w 100 % naturalny, a w połowie tworzy go olej arganowy. 

Moja ocena: +4/5!

5 komentarzy: