piątek, 19 grudnia 2014

PRZESYŁKA od: ECONOPIE i PINKI PRZYPINKI

Cześć, w dzisiejszym wpisie przedstawię Wam przesyłki jakie ostatnio dostałam. Wczoraj dotarła do mnie ogromna przesyłka z wygraną z konkursu o wartości przekraczającej ponad 500 zł. Zawartość przesyłki pokażę w najbliższym poście o ile pogoda będzie ze mną współpracować :) 

 1. Przesyłka od Econopie, która zawierała szampon do włosów z 5% olejem z konopi (link).

2. Przesyłka z drobnymi gadżetami od Pinki przypinki, w której znalazłam:
- kalendarz magnetyczny (link),
- etui na karty zbliżeniowe (link),
- czyścik do telefonu (link).

Miłego dnia Wam życzę! :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluje ja właśnie przetestowałam balsam od Econopie i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon właśnie mi się kończy:) zapraszam do mnie na jego recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne przesyłeczki- gratuluję :) Wzajemnie miłego dnia !!

    OdpowiedzUsuń