sobota, 6 grudnia 2014

NIETYPOWA PRZESYŁKA od LIVEWHEATGRASS

Dziś niekosmetycznie za sprawą dość nietypowej przesyłki, którą dostarczył mi kurier od firmy 'Livewheatgrass'. Jeżeli nic Wam to nie mówi to przybliżę w skrócie czym zajmuje się firma. Otóż w ich ofercie znajdziecie ekologiczne, różnego rodzaju mrożone soki, które są w znacznym stopniu bogate w wartości odżywcze. 


Do wypróbowania otrzymałam miesięczny zapas mrożonego soku z trawy pszenicznej. Brzmi ciekawie prawda? Od razu zaznaczę, że pierwszy raz mam do czynienia z takim produktem i nie będę ukrywać, że bardzo zaciekawiły mnie jego właściwości. 


9 komentarzy:

  1. jak dla mnie nie wygląda to ciekawie i nie przekonałabym się do tego.
    Nie wiadomo co tam jest i mam wrażenie, że próbują już wepchnąć ludziom wszystko co się da...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koleżanko nie ważne jak to wygląda, ważne, że jest zdrowe. Produkt mnie zaciekawił dlatego postanowiłam go wypróbować, nikt mi nic nie wciskał na siłę. Jeżeli nie wiesz co to jest to wystarczy o tym przeczytać, a nie wstawiać bezsensowe komentarze bo to świadczy tylko o Tobie, że wyłącznie po wyglądzie produktu wyrabiasz sobie o nim zdanie. pozdrawiam! ;)

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę takie mrożone soki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wygląda smacznie, ale za to bardzo intryguje. Koniecznie szybko naskrob coś o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie ! Jestem bardzo ciekawa i czekam na recenzję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takich sokach ,ale jestem mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń