poniedziałek, 15 grudnia 2014

NIEKOSMETYCZNE ZAKUPY - LISTOPAD/GRUDZIEŃ

Cześć! 
W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam moje skromne zakupy, które poczyniłam na przełomie listopada i grudnia. Nie znoszę figurek świątecznych i innych pierdółek więc postawiłam na jedynie kilka świątecznych akcentów. Pozostałe rzeczy, nie związane ze świętami, kupiłam ze względu na okazyjną cenę. Czekam na dwie przesyłki, których zawartość może Was zaciekawić ale o tym kiedy indziej - jak tylko paczki do mnie szczęśliwie dotrą :)


Kupiłam:
1. Latarenka kupiona za ok. 5 zł (przeceniona z 14,90 zł),

2. Świece kupione za 7,90 zł/sztukę (przecenione z 17,90 zł),
3. 'Świeczniki' kupione za 3,50 zł/szt (przecenione z 12 zł),
4. Kominek kupiony w K&K za 4 zł,
5. Szkatułka na drobne akcesoria krawieckie, kupiona w 'Biedronce wyprzedażowej' za 10 zł (przeceniona z 29,90 zł).

Pozdrawiam! :)

11 komentarzy:

  1. jej, jakie piękne! uwielbiam takie dodatki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny kominek! Mój to taka mała paskuda :D Muszę zapolować na coś bardziej estetycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kominek za 4 zł <3 świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda, bardzo mi się podobają takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy zrobiłaś, a kominek boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta latarenka-super okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności :) też zbieram różności a potem je upycham w kartonach, bo nie mam gdzie je trzymać ;) Ciekawa jestem co to za dwie przesyłki? Kosmetyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się, żeby każdy mój zakup był przemyślany tak więc na szczęście nic nie ląduje w kartonach :D te przesyłki to wygrane w konkursach jak i drobne zakupy (również kosmetyczne) :)

      Usuń