niedziela, 21 grudnia 2014

NATURALNY PEELING do TWARZY HESH od CUDA.PL



Dzień dobry! :)

Mimo złego doświadczenia z naturalnym szamponem od 'Cuda.plodkryłam swojego ulubieńca, którym jest naturalny peelingu 'Hesh'. O otrzymaniu przesyłki pisałam w tym poście
Informacja producenta:
'Lodhar-naturalny peeling to puder przeznaczony do pielęgnacji cery trądzikowej. Zrobiony z naturalnych składników w sposób delikatny rozprawia się z trądzikiem. Działa oczyszczająco i łagodząco. Łagodnie ściąga naskórek i daje uczucie chłodu. Puder nadaje się także do maseczek i do gorącej kąpieli na egzemy skórne. Nie przesusza skóry.'

Moja opinia:
Produkt posiada postać miałkiego proszku, należy do delikatnych peelingów. Pachnie dość przyjemnie, delikatnie i naturalnie. Do proszku wystarczy dodać wodę lub wodę różaną, po czym nałożyć na twarz i masować okrężnymi ruchami co najmniej kilka minut - inaczej nie osiągniemy zadowalających efektów. Aplikacja nie sprawia problemów choć przy nakładaniu brudzi całą umywalkę. Po zmyciu produktu z twarzy zauważyłam, że była ona świeża, promienna, miękka, wygładzona (idealnie poradził sobie z usunięciem martwego naskórka) oraz odblokował i zwęził pory w znaczącym stopniu. Peeling wystarcza na wiele aplikacji i w stosunku do rezultatów kosztuje bardzo mało (12 zł za 50 g). Produkt niewątpliwie stał się moim ulubieńcem i zostanie ze mną na dłużej. Jak najbardziej polecam wypróbować! :)

Moja ocena: 5/5!

5 komentarzy:

  1. Wysoka ocena , więc warto by było wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że bym się z nim zaprzyjaźnila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich sypańców (za wyjątkiem korundu) bo są dla mnie niewygodne w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ale dla takich efektów warto się poświęcić :)

      Usuń