czwartek, 18 grudnia 2014

NATURALNA WODA RÓŻANA z KRYMU od UKRAINASHOP.COM

Witam :)
zapraszam na recenzje 100% wody różanej z Krymu. Produkt otrzymałam od sklepu Ukrainashop
O podjęciu współpracy pisałam tu.


Informacja producenta:
'Woda różana wykazuje działanie łagodzące, tonizujące i przeciwzapalne, poprawia napięcie skóry, jej koloryt oraz wspomaga ukrwienie. Orzeźwia, koi i nawilża. Skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka. Polecana jest do pielęgnacji każdego typu cery, głównie tłustej, mieszanej i dojrzałej, a także suchej, wrażliwej, naczyniowej i trądzikowej (w tym z trądzikiem różowatym). Surowiec do produkcji wody różanej pochodzi z ekologicznie czystych upraw Krymu.'

Moja opinia:
Woda różana umieszczona jest w wygodnej i praktycznej butelce z atomizerem. Jak można się domyślić produkt charakteryzuje się przyjemną i naturalną różaną nutą. Zapach nie należy do mocnych, dość długo utrzymuje się na skórze. Wodę różaną zastosowałam w szczególności do tonizowania twarzy oraz jako baza do glinek. Kilka razy stosowałam ją w formie okładów na oczy w celu odprężenia i pozbycia się zmęczenia. Po zastosowaniu możemy zauważyć, że twarz wygląda na promienną i wypoczętą, jest nawilżona, odświeżona, miękka i miła w dotyku. Poza tym działa oczyszczająco i łagodzi podrażnienia. Produkt o pojemności 250 ml kosztuje ok. 15 zł - niewiele biorąc pod uwagę niesamowitą wydajność. Istotne, że woda posiada szeroki wachlarz zastosowań. Polecam do codziennej pielęgnacji zwłaszcza dla osób z cerą mieszaną :)

Moja ocena: 5/5!

8 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię wode różaną, dobrze, że i u ciebie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodę różaną lubiłam swego czasu ale ostatnio jakoś nie współgra z moją cerą :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam wody różanej, ale musi bardzo ładnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd się przyznać ale jeszcze nie miałam okazji jej sprawdzić. Ale dzięki Twojej recenzji zrobię to bardzo szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, marzy mi się woda różana. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta woda ma bardzo nieprzyjemny zapach, dostałam po niej czerwonych plam na twarzy. Nie rozumiem, bo wcześniej używałam już wody różanej i nie miałam takich problemów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście używałam wody różanej kilku firm i nigdy nie wystąpiły u mnie podobne problemy. Tą wodę zużyłam do końca i również nic się stało. Nie mam pojęcia co mogło być przyczyną wystąpienia takich objawów u Ciebie. Patrzyłaś na datę przydatności? Pozdrawiam

      Usuń