środa, 10 grudnia 2014

LAKIERY DO PAZNOKCI od LA FEMME

Witam serdecznie!
Dzisiejszy wpis dotyczyć będzie lakierów do paznokci od sklepu 'La Femme'. Wybrałam 5 lakierów o nr: N02N14N21N33 oraz N45O otrzymaniu przesyłki pisałam tu.


Informacja producenta:
'Innowacyjna linia trwałych, szybkoschnących lakierów do paznokci stworzona została z myślą o osobach ceniących sobie jakość. Mocno napigmentowane kolory zapewniają dobre krycie, a za idealną konsystencję odpowiadają wysokiej jakości składniki.'

Moja opinia:
Lakier posiada precyzyjny pędzelek dzięki któremu aplikacja przebiega bezproblemowo. Konsystencja jest dość rzadka. Produkt dobrze rozprowadza się po płytce paznokcia, nie tworzy smug i w miarę szybko wysycha. W celu uzyskania zadowalającego krycia bez prześwitów potrzebne są dwie warstwy z wyjątkiem koloru 'mlecznego', który potrzebuje min. 4 warstwy. Po wymalowaniu paznokci stosowałam utwardzacz i mogłam cieszyć się danym kolorem ponad 6 dni. Bez utwardzacza lakier, przy wykonywaniu codziennych obowiązków, odpryskiwał dopiero po 3 dniach więc trwałość jest zadowalająca. Lakier o pojemności 5 ml kosztuje dokładnie 9,99 zł, taniej wychodzi zakup buteleczki o pojemności 15 ml za 14,99 zł. Kolorki o wiele lepiej prezentują się na żywo, wszystkie przypadły mi do gustu. Polecam w szczególności za trwałość, dobre krycie i szeroką gamę kolorystyczną.

Moja ocena: +4/5!
Prezentowane lakiery w świetle dziennym:

5 komentarzy: