poniedziałek, 1 grudnia 2014

HYDROLIZAT KERATYNY od SPADOMOWE.PL

Witam :) 
Bohaterem dzisiejszego postu będzie keratyna pochodząca ze sklepu internetowego 'SPADOMOWE'. 
O otrzymaniu przesyłki pisałam tutaj.


Informacja producenta:
'Keratyna jest to białko włókniste naskórka i jego produktów takich jak włosy i paznokcie. Wzmacnia i regeneruje strukturę uszkodzonych włosów i paznokci, przywraca im połysk i zdrowy wygląd. Utrzymuje właściwy poziom nawilżenia. W lakierach i odżywkach do paznokci odpowiada za regenerację struktury uszkodzonej płytki i powoduje jej utwardzenie i wzmocnienie. Zapobiega łamaniu się paznokci i ich rozdwajaniu.'

Moja opinia:
Keratyna umieszczona jest w szklanej buteleczce z ciemnego szkła z dołączoną pipetką, która znacznie przyspiesza i ułatwia aplikację. Produkt charakteryzuje się mocnym oraz nieprzyjemnym zapachem, na szczęście nie utrzymuje się długo na włosach. Hydrolizat keratyny można zastosować na paznokcie oraz na włosy przed ich umyciem bądź jako dodatek do szamponów, odżywek czy masek. Musimy pamiętać o umiarze w jej stosowaniu - wystarczy dosłownie kilka kropel, aby uzyskać pożądane efekty. W przypadku stosowania bezpośrednio na paznokcie zauważyłam, że płytka paznokcia stała się mocniejsza przez co pozbyłam się niewielkiego problemu z rozdwajaniem oraz łamliwością paznokci. Przy zastosowaniu na włosy wygładza je, ułatwia układanie, rozczesywanie jak również dodaje im trochę objętości. Za ten niesamowicie wydajny produkt o pojemności 30 ml zapłacimy jedynie 9,90 zł. Dla mnie, poza szamponem, keratyna i oleje są podstawą pielęgnacji moich włosów dlatego z czystym sumieniem polecam Wam wypróbować i przekonać się o jej świetnych właściwościach.

Moja ocena: 5/5!

7 komentarzy:

  1. Nie probowalam jeszcze samej keratyny, ale mam zamiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, chętnie bym wypróbowała jako dodatek do szamponów, odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam takich specyfików, ale chętnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń