piątek, 12 grudnia 2014

CUKROWY PEELING COFFEE LATTE od STARA MYDLARNIA

Cześć! Mam nadzieję, że znajdą się osoby lubiące zapach kawy ponieważ dzisiejszy wpis będzie o cukrowym peelingu 'Coffee Latte' od Stara Mydlarnia. O otrzymaniu przesyłki pisałam w tym poście.


Informacja producenta:
'Cukrowy peeling do ciała oparty głównie na naturalnych składnikach z udziałem oleju sojowego, witaminy E i C oraz silnie ujędrniającego ekstraktu z kawy – działa natłuszczająco i w naturalny sposób złuszcza martwy naskórek, nadając skórze gładkość i elastyczność. Dzięki kofeinie ma działanie wyszczuplające, przyspiesza spalanie tłuszczu, pomagając uzyskać szczupłą sylwetkę. Doskonały w walce z cellulitem, rozstępami i przesuszeniem.'

Moja opinia:
Peeling umieszczony jest w opakowaniu z odkręcanym wieczkiem o pojemności 300 ml. Produkt na wstępie pokochałam za obłędny, pobudzający do życia zapach kawy. Zapach jest intensywny, ale nie drażni a wręcz przeciwnie działa relasująco. Peeling zdecydowanie należy do mocnych zdzieraków, w których najbardziej gustuje. Doskonale złuszcza martwy naskórek pozostawiając skórę gładką i natłuszczoną (za czym już nie przepadam). Zauważyłam również, że skóra stała się bardziej napięta. Nie podrażnia ani nie uczula. Produkt jest wydajny i kosztuje 39 zł. Kosmetyk jak najbardziej jest godny polecenia za to, że jest naturalny (nie zawiera parabenów, parafiny czy silikonów), ma świetne właściwości i przecudowny zapach :)

Moja ocena: 5/5!

12 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ...ja peeling cukrowy z kawą sama robię :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje, trzeba przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda zachęcająco ;) lubię takie peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że za zapach i wydajność bym się skusiła-cena nie wydaje się wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo dobrego o tej marce, ale jeszcze nie miałam okazji używać ich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale też lubię mocne zdzieraki i jeszcze ten zapach kawy ahh

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam takie masło do ciała :) Peeling zaś mam o zapachu aloesowym - zakochałam się w nim! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbowałabym ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń