środa, 3 grudnia 2014

BOROWINOWY ŻEL pod PRYSZNIC od BINGOSPA

Witam i zapraszam na recenzje borowinowego żelu pod prysznic, który miałam okazje testować dzięki firmie 'BINGOSPA'. O otrzymaniu przesyłki pisałam tu


Moja opinia:
Żel znajduje się w wygodnym opakowaniu o pojemności 300 ml. Posiada odpowiednią konsystencje i dobrze się pieni. Zapach jest odświeżający, trochę ziołowy. Osobiście nie przepadam za takimi nutami. Produkt spełnia swoją podstawową funkcje - oczyszcza, a przy tym nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Kolejnymi atutami niewątpliwie są: wydajność i niska cena (ok. 6 zł). Ogólnie żel nie zrobił na mnie większego wrażenia jednak jeżeli ktoś przepada za tego typu zapachem to polecam wypróbować bo do samych właściwości nie mam żadnych zastrzeżeń :)

Moja ocena: +3/5!

5 komentarzy:

  1. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bingo do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapach borówek, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń