czwartek, 11 grudnia 2014

ARGANOWY KREM pod PRYSZNIC od BINGOSPA

Witajcie! ;)
Dziś o brzoskwiniowy zawrocie głowy z arganowym kremem pod prysznic od 'BINGOSPA'. 
O otrzymaniu przesyłki pisałam tu


Informacja producenta:
'Arganowy krem pod prysznic to cudowna pielęgnacja, oczyszczenie i nawilżenie skóry. Sprawia, że skóra staje się pełna energii i świeżości, a orzeźwiający zapach soczystych brzoskwiń wprawi Cię w radosny nastrój.'

Moja opinia:
Produkt ten, jak większość z otrzymanych produktów tej firmy, posiada praktyczne i wygodne opakowanie z zamknięciem typu 'klik'. Jego konsystencja jest kremowa. Żel dobrze się pieni. Duży plus daje za zapach, który jest przyjemny, relaksujący i naturalny. Zdecydowanie dominuje w nim nuta brzoskwini. Szkoda, że zapach nie utrzymuje się długo na skórze. Przejdźmy do działania, z którego jestem bardzo zadowolona. Otóż żel świetnie oczyszcza, wygładza i co ważne ładnie nawilża skórę, może nie jest to idealne nawilżenie, ale mi w zupełności wystarczy biorąc pod uwagę fakt, że nie muszę już sięgać po żaden balsam. Pewnie jeszcze nie raz zagości w mojej łazience, zwłaszcza, że kosztuje ok 6 zł za 300 ml.

Moja ocena: 5/5!

4 komentarze:

  1. Mam mieszane uczucia co do tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkie produkty danej firmy przypadną nam do gustu. Widzisz u mnie ten żel i kilka innych sprawdziło się świetnie i już wiem, że nie sięgnę po te drogeryjne, ale są też produkty, które przetestowałam i nie zachwyciły mnie np. szampon do włosów borowinowy :)

      Usuń
  2. krem pod prysznic ? brzmi fantastycznie

    OdpowiedzUsuń