poniedziałek, 10 listopada 2014

SYROP KLONOWY od 'KUCHNIE ŚWIATA' - OPINIA

Witajcie! Zapraszam Was na krótką opinie na temat syropu klonowego od 'Kuchnie Świata'. Przypomnę, że sklep ten specjalizuje się w dystrybucji przeróżnych artykułów spożywczych. O otrzymaniu przesyłki pisałam w tym poście.


Moja opinia:
Syrop posiada gęstą konsystencję, przyjemny zapach, a w smaku jest po prostu przepyszny. Produkt postanowiłam wykorzystać jako dodatek do polewania deserów lodowych, pancake'ów, budyniu oraz w zastępstwie cukru do kawy i herbaty. Za buteleczkę o pojemności 189 ml zapłacimy dokładnie 21,40 zł. Według mnie cena jest przyjazna dla portfela tym bardziej, że syrop jest bardzo wydajny. Podbił moje podniebienie już po pierwszym wypróbowaniu dlatego jak najbardziej polecam tą słodką, a zarazem naturalną substancję słodzącą, która zawiera mnóstwo witamin i minerałów :)

Moja ocena: 5/5!

Zapraszam do zapoznania się z ciekawą ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.

STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

15 komentarzy:

  1. Zawsze mnie ciekawiło jak smakuje syrop klonowy ;p Mam nadzieję, że kiedyś się dowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę taki sobie kupić. Zawsze chcialam ale nie było okazji. A teraz po przeczytaniu recenzji? Muszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będziesz żałować takiego zakupu :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię syrop klonowy. Szczególnie do naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam. Może to już czas? :D

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, jestem ciekawa jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię syrop klonowy :) P.S Bardzo ładnie teraz tu u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam zakupić syrop, ale ceny mnie odstraszały ;) Świetna recenzja ;)

    Pozdrawiam i zapraszam http://ciekawekosmetyki.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kupiłam, ale dla mnie za słodki i taki mało wyraźny w smaku ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nie próbowałam syropu klonowego.

    OdpowiedzUsuń