poniedziałek, 3 listopada 2014

SHINYBOX, YANKEE CANDLE, TANGLE TEEZER ... - PAŹDZIERNIKOWE ZAKUPY

Witajcie! W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam zakupy, które dokonałam końcem września i początkiem października. Kupiłam wyłącznie to co chodziło za mną od dawna. Oczywiście moja lista zakupów ciągle się wydłuża ;)


Zaczynamy:
1. Archiwalny ShinyBox z czerwca w cenie 26 zł + 10 zł za wysyłkę. Najbardziej zależało mi na peelingu Organique i masce kolagenowej zaś resztę produktów oddałam siostrze
2. Woski Yankee Candle kupione za 7 zł/sztukę
3. Kolejna szczotka TT kupiona za 26,99 zł (przeceniona z 35,90 zł)
4. Komplet pojemników na patyczki i waciki kosmetyczne kupiony za 36,90 zł
5. Skórzane etui na dokumenty kupione za 1 zł 
6. Forma na lizaki kupiona w Biedronce za 3,99 zł (przeceniona z 9,99 zł)
Chcę Wam napisać jeszcze kilka słów odnośnie Shinybox'a. Jak wiecie szał na te pudełka trwa od kilku miesięcy natomiast ja zdecydowałam się na jego zakup dopiero po skorzystaniu z bonu promocyjnego (obniżającego pierwotną cenę o 23 zł). Według mnie zawartość czerwcowego pudełka była najlepsza więc i zakup bardzo szybki. Przechodząc do sedna zanim zdecydujecie się na zakup dokładnie czytajcie całe opisy produktów. Chodzi o to, że jeden produkt nie został dołączony do mojego pudełka, a sama informacja o tym była zawarta w opisie (bez jakiegokolwiek zaznaczenie) a nie w tytule produktu... Niby jeden produkt, ale chodzi o zasady. Co do innych produktów to wiedziałam, że jakiegoś nie otrzymam bo nie jestem klientem VIP.

Podsumowując:
Czy kupię ponownie? W regularnej cenie i przed ujawnieniem zawartości oczywiście, że nie. Jednak jak już napalę się na jakieś pudełko to przeczytam całe opisy, żeby nie było niejasności ;)

Już nie zanudzam, miłego dnia życzę i do następnego ;)

23 komentarze:

  1. Ja wygrałam pudełko z jakiegoś miesiąca, fajna sprawa, ale miałam inne wyobrażenie co do nich ;p Przede wszystkim myślałam, że są większe ;p Poza tym, chyba bardziej do gustu przypadł mi F&L box ;) Fajne, mimo, że znane kosmetyki ;) Box kosztuje 39,90 i przesyłka gratis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również myślałam, że są większe :D może kiedyś skuszę się na F&L box :)

      Usuń
  2. Szczotka to to o czym marzę :) Gratluje zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy ;) ja jakiś czas temu też skusiłam się na TT, ale wersję fioletowo-różową ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam pudełko na tej promocji ale inne :)
    Super nowości. TT zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zakupy ;) ten box jak najbardziej się opłacało kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy :) Bardzo lubię tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :) a do ShinyBoxów nie jestem do końca przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio widziałam na którymś z blogów jak dziewczynie nie dali 3 produktów do pudełka, ale po interwencji dosłali jej.
    Pojemniczki na waciki i patyczki muszę koniecznie zakupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam do nich i odpisali, że w opisie produktu (w połowie tekstu) jest informacja, iż produkt o który się upominam był przeznaczony dla stałych subskrybentów. Wg mnie taka informacja powinna być w tytule bo wątpię, że ktoś czyta całe opisy produktów ;) mówię niby nic, ale jednak trochę zrazili mnie do siebie...

      Usuń
  9. forma na lizaki? hmm, pierwsze słyszę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zakup :) Gdzie te pojemniczki na waciki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow jaki ładny komplet na waciki i patyczki gdzie kupiłaś ??ja też chcę :) Woski YC ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na Allegro :) z woskami trafiłam w 10 ;)

      Usuń
  12. Etui za złotówkę to zdecydowanie najlepszy zakup. ;]
    A co do ShinyBoxa, to bardzo często chcę 1, ew. 2 kosmetyki, które tam dodają i najczęściej po prostu kupuję je oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeszcze nie zdażyło się, żeby cała zawartość wzbudziła moje zainteresowanie :)

      Usuń
  13. Świetna okazja z tą szczotką TT :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja lubię podziwiać te Twoje zakupy. :) Ja z kolei w tym miesiącu skusiłam się na Shiny. Fajnie reklamują i takie chciejstwo mnie dopadło. ;) Nie wiem też czy znasz Face&Look - tam są boksy z polskimi kosmetykami, ich zawartość jest jawna od początku. W cenie 39,99 można kupić boks z wybranymi kosmetykami za ok. 80 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o boksach F&L już czytałam i może kiedyś skuszę się na zakup :)

      Usuń