środa, 26 listopada 2014

RECENZJA ŻELU pod PRYSZNIC z MINERAŁAMI z MORZA MARTWEGO od BINGOSPA

Witajcie! 
Przygotowałam dla Was recenzje żelu pod prysznic z minerałami z Morza Martwego od 'BINGOSPA'. O otrzymaniu przesyłki pisałam tu. Produkt na tyle przypadł do gustu płci męskiej, że musiałam zrobić zamówienie na kilka sztuk. Jeżeli jesteście ciekawi co w nim takiego wyjątkowego to zapraszam do dalszego czytania ;)


Moja opinia:
Żel znajduje się w praktycznym opakowaniu, o pojemności 300 ml. Konsystencja jest rzadka, ale mimo to produkt jest wydajny. Żel pachnie przyjemnie, orzeźwiająco i typowo męsko jednak zapach nie utrzymuje się długo na skórze. Dobrze oczyszcza, delikatnie nawilża i odżywia. Ponadto dobrze się pieni, nie podrażnia oraz nie uczula. Na stronie producenta, specjalnie dla klientów sklepu, cena żelu wynosi 2,55 zł. Osobiście wolę inne zapachy dlatego oddałam go mojemu mężczyźnie, który już po pierwszym użyciu stwierdził, że bardzo go polubił i już nie chce innego żelu. Tak więc nie ma sensu się długo zastanawiać tylko go kupić i wypróbować :)

Moja ocena: 5/5!

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam, cena niska więc chętnie się skusze, żeby wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupowałam go kiedyś mojemu chłopakowi i uwielbiał go, sama nie testowałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh faktycznie nie mam się co zastanawiam jak tylko wypróbować, tylko że ja mam jeszcze dużo zapasów - ale na pewno go kiedyś zakupię:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowa jest na pewno cena ;)

    OdpowiedzUsuń