niedziela, 23 listopada 2014

RECENZJA SZAMPONU BOROWINOWEGO od BINGOSPA

Witam wszystkich serdecznie! :)
Przychodzę do Was z recenzją szamponu borowinowego, który wybrałam w ramach testowania kosmetyków z 'BINGOSPA'. O otrzymaniu przesyłki pisałam tu.


Informacja producenta:
'Szampon zawiera starannie dobraną kompozycję siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych 
(z rozmarynu, szałwii, nasturcji, łopianu, cytryny, sosny, rukwii), które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.'
Moja opinia:
Opakowanie szamponu wykonane jest z miękkiego tworzywa z zamknięciem na 'klik' co przyczynia się do wygodnego i praktycznego użytkowania. Produkt posiada odpowiednią konsystencję, nie jest ona zbyt gęstą czy zbyt lejąca. Zapach początkowo nie wzbudził mojego entuzjazmu jednak z czasem przyzwyczaiłam się do niego. Działanie szamponu oceniam dobrze. Szampon ładnie oczyszcza włosy, pozostawia je puszyste i miękkie. Poza tym nie spowodował łupieżu, z łatwością mogę je rozczesać, jest wydajny oraz dostępny w przystępnej cenie (10 zł za pojemność 300 ml). Niestety słabo się pieni i już nawet nie wspomnę, że nie radzi sobie ze zmyciem olejów dlatego nie wiem czy sięgnę po niego ponownie mimo tych kilku zalet.

Moja ocena: 3/5!


7 komentarzy:

  1. chciałam go kupić kiedyś, ale widzę,że nie warto

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie ten brak piany troszkę denerwuje, aczkolwiek tą wersję testowała moja mam i się nie skarżyła na to ;p Ja teraz mam 5 ziół i masakra bez piany ;p Ale jak wleje się sporo, to wtedy jest spoko :D Olejów nie używam, więc dla mnie szampon jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to zależy od długości włosów, nie wiem, ale też tracić pół szamponu, żeby uzyskać pianę to już coś nie halo :D

      Usuń
  3. Bingo jak dla mnie, szału nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zrobić w końcu jakieś pierwsze zamówienie w Bingo. Jeszcze nie miałam do czynienia z ich kosmetykami ale na ten szampon raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo zadowolona z ich olejów oraz żeli pod prysznic :)

      Usuń