niedziela, 16 listopada 2014

RECENZJA PŁYNU do MYCIA SKÓRY TRĄDZIKOWEJ NORMA-ACN od LICHTENA

Witam :) 
w dzisiejszym wpisie podzielę się z Wami moją opinią na temat płynu do mycia skóry trądzikowej NORMA-ACN. Produkt mogłam przetestować dzięki firmie 'Lichtena'. O podjęciu współpracy pisałam tu.

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy.
STRONA PRODUCENTA          FANPAGE
 
Informacja producenta:
'Innowacyjny produkt o wysokiej tolerancji, który oczyszcza z nadmiaru sebum bez wysuszania, normalizuje i przywraca zdrową równowagę skóry. Ekskluzywna formuła płynu pomaga także przywrócić skórze fizjologiczny odczyn pH powstrzymując rozwój bakterii. Płyn myjący, delikatnie pieniący przeznaczony do skóry trądzikowej. Nie zawiera parabenów.'

Moja opinia:
Produkt umieszczony jest w opakowaniu zamykanym na 'klik', które nie do końca jest przemyślane - lepszym rozwiązaniem byłaby pompka. Płyn posiada przyjemny zapach oraz rzadką konsystencje o bezbarwnym zabarwieniu. Mimo iż średnio się pieni jest wydajny, gdyż wystarczy zaledwie odrobina, aby umyć całą twarz. Płyn spełnia obietnice producenta - faktycznie dokładnie oczyszcza z nadmiaru sebum bez wysuszania skóry. Przy regularnym stosowaniu śmiało mogę stwierdzić, że niweluje on powstawanie stanów zapalnych oraz stopniowo w delikatny sposób oczyszcza i zwęża pory. Płyn do kupienia w aptekach w cenie ok. 40 zł za 200 ml. Produkt zdecydowanie godny polecenia dla osób walczących z trądzikiem.

Moja ocena: +4/5!

Jeszcze w tym tygodniu postaram się zrecenzować piankę dermokosmetyczną z tej samej serii, którą stosowałam jednocześnie z płynem.

Miłej niedzieli! :)


5 komentarzy:

  1. Ja mam świetną piankę do mycia twarzy, ale że lubię nowości, to chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam, trądziku jako takiego też nie posiadam ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trądziku nie mam, ale jak dokładnie oczyszcza z nadmiaru sebum, to ja chętnie bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzję pianki bo jej jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń