środa, 19 listopada 2014

RECENZJA PIANKI DERMOKOSMETYCZNEJ NORMA-ACN od LICHTENA

Witajcie :) 
przychodzę z obiecaną recenzją pianki dermokosmetycznej NORMA-ACN od 'Lichtena'. O podjęciu współpracy pisałam tu.

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy.
STRONA PRODUCENTA          FANPAGE
Informacja producenta:
'Oczyszcza z nadmiaru sebum, redukuje niedoskonałości skóry i ogranicza ich powstawanie. Charakteryzuje się wysoką tolerancją. Produkt może być stosowany przez większość osób z bardzo wrażliwą skórą.'

Moja opinia:
Produkt znajduje się w higienicznym i wygodnym opakowaniu, który posiada praktyczną pompkę. Konsystencja pianki jest puszysta, a zapach specyficzny jednak przyjemny i niedrażniący. Aplikacja preparatu zajmuje trochę czasu. Mimo nałożenia bardzo małej ilości produktu, pianka nie do końca się wchłania pozostawiając lepką i tłustą warstwę dlatego najlepiej stosować ją wyłącznie na noc. Przejdźmy do działania, z którego jestem zadowolona. Otóż pianka odpowiedzialna jest za nawilżanie, ograniczanie powstawania niedoskonałości skóry oraz wpływa na szybsze gojenie już powstałych wyprysków. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona jej wydajnością dlatego cena 65 zł za pojemność 50 ml nie jest już taka straszna. 
Piankę stosowałam równocześnie z płynem do mycia twarzy co z pewnością przyczyniło się do uzyskania tak dobrych efektów. Po niecałych 2 miesiącach stosowania oba tych produktów widzę znaczną poprawę w wyglądzie mojej skóry. Zdecydowanie produkt godny polecenia :)

Moja ocena: 4/5!


9 komentarzy:

  1. trochę za drogi jak dla mnie :( ale super, że się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa pianka, niestety jeszcze nie miałam okazji bliżej się z nią poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dostać produkty ich firmy, ale nadal nie mam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem już o tym pisałaś ... najlepiej wyjaśnić zaistniałą sytuację z przedstawicielami firmy, pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Cena zdecydowanie duża, za 65 zł można kupić dużo więcej kosmetyków i uzyskać lepsze efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 65 zł za wiele kosmetyków nie kupisz, wiem o tym bo nie raz nie takie sumy wydawałam na walkę z trądzikiem ;)

      Usuń