czwartek, 13 listopada 2014

PRZESYŁKA od 'SEMCO'

Witam! W dniu dzisiejszym przedstawię Wam zawartość przesyłki od firmy 'SemCo', która oferuje oleje zawierające nienasycone kwasy tłuszczowe. Po więcej informacji zapraszam na fanpage.
Do przetestowania otrzymałam:
- Olej Lniany z Wielkopolski o pojemności 250 ml (link),
- Olej Rzepakowy z Wielkopolski o pojemności 250 ml (link),
- Olej Rydzowy o pojemności 250 ml (link).

Zanim wezmę się za ich przetestowanie muszę trochę poczytać o właściwościach każdego z produktów. Wstyd się przyznać, że o oleju rydzowym nie słyszałam, a o oleju lniany jedynie wiem, że nadaje się również do pielęgnacji włosów.

19 komentarzy:

  1. Nie znam tych olejów ale fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie jesteś sama, ja również nie słyszałam o Oleju Rydzowego :) Miłych testów !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przesyłka, choć ja podobnie jak Ty nie wiem o takich olejach nic. Zwlaszcza o rydzowym! Pierwsza myśl, że zrobili do z RYDZA (grzyba) hahaha aż wyszukałam w googlach, bo nie mogłam uwierzyć, że z grzyba olej można zrobić :) ahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. O fajne te oleje, a o firmie pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie :D Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej lniany uwielbiam :) do sałatek najlepszy,na moje włosy również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie udekorowane są te butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to do jedznenia? Np.Smażenia? czy do pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń
  9. od lat kupuje te oleje, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do jedzenia, do sałatek, do pielęgnacji - owszem. Do smażenia nie, bo stracą wszystkie swoje właściwości, a lniany, podejrzewam, będzie gorzki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do smażenia ewentualnie wykorzystam rzepakowy :)

      Usuń