poniedziałek, 24 listopada 2014

KOLEJNE NOWOŚCI od: STARA MYDLARNIA, CUDA.PL i LA FEMME

Witajcie! 
W zeszłym tygodniu otrzymałam kilka paczek z bardzo ciekawymi produktami.
Jeżeli jesteście ciekawi co będę testować to zapraszam do dalszej części wpisu :)


1. Pierwsza przesyłka pochodzi od sklepu 'Stara Mydlarnia', w której znalazłam: 
- shake do kąpieli i pod prysznic 'Coffee Latte' o pojemności 300 ml (link),
- cukrowy peeling do ciała 'Coffee Latte' o pojemności 300 ml (link).
2. Kolejna przesyłka od sklepu 'CUDA.PL' zawierała:
- szampon do włosów oczyszczający 'Baikal Herbals' o pojemności 280 ml (link),
-szampon do włosów w proszku 'Hesh' o wadze 100 g (link),
- naturalny peeling 'Hesh' o wadze 50 g (link),
- mydło marsylskie perfumowane z płatkami róż 'Savonnerie' o wadze 100 g (link).
3. Na koniec zawitały do mnie lakiery do paznokci od 'La Femme'.
Wybrałam lakiery o nr N02, N13, N21, N33 oraz N45.

Pozdrawiam! :)

21 komentarzy:

  1. ten szampon wygląda bardzo "smakowicie" hihih :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości- gratuluję i życzę Ci miłego testowania !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości.Miłych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych testów, nowości super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Shake do kąpieli i peeling podejrzewam,że ładnie pachną - gratuluję przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do Pani pytanie, w jaki sposób wypromowała Pani tak świetnie stronę, zyskała tyle wyświetleń. Blog jest genialny ;) przeczytałam pani wszystkie posty w godzinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja 'twórczość' opiewająca na 15 miesięcy przeczytana w godzinę? Szalone! :D
      już wcześniej pisałam, że nie promuję bloga w sposób szczególny - jedynie udostępniam wpisy na facebook'u. W bardzo szybkim czasie ograniczyłam posty o tematyce "darmowe ....", a skupiłam się na recenzowaniu kosmetyków zwłaszcza tych naturalnych. W ten sposób pozyskałam więcej czytelników co mnie bardzo cieszy i motywuje :)

      Usuń