sobota, 29 listopada 2014

KILKA SŁÓW o OLEJACH od SEMCO

Witam Was! 
Przygotowałam dla Was opinie o olejach 'SemCo'. Przypomnę, że firma oferuje oleje zawierające nienasycone kwasy tłuszczowe. 
O otrzymaniu przesyłki pisałam w tym poście.


Moja opinia:
Otrzymane oleje znajdują się w szklanych butelkach o pojemności 250 ml każdy. Zacznę od oleju rzepakowego, który jest uniwersalnym produktem dlatego pasuje jako dodatek do większości surówek, dresingów oraz jako baza marynat do mięs. Ponadto używałam go do krótkiego smażenia paluszków rybnych, mięs czy pancake'ów. Natomiast olej lniany posiada specyficzny smak i zapach, który nie przypadł mi do gustu. Stosowałam go jedynie do past rybnych czy sałatki śledziowej. Ostatni olej rydzowy okazał się największym odkryciem, a to za sprawą charakterystycznego smaku o intensywnej nucie cebuli oraz czegoś więcej, niestety trudno jest mi jednoznacznie opisać smak jak i zapach. Olej możemy stosować na różne sposoby, ja używałam go do sałatek, warzyw, śledzi czy po prostu jako dodatek do świeżych bułek. Przyznam, że nie spodziewałam się, że jego smak, w tak znacznym stopniu, wzbogaci każdą potrawę. W moim odczuciu cena produktów jest jak najbardziej przyjazna dla portfela. Polecam w szczególności olej rydzowy, który z pewnością pozytywnie zaskoczy swoim nietuzinkowym smakiem :)

Ogólna ocena: +4/5!

9 komentarzy:

  1. Piękne opakowania, przyciągają uwagę. Przyznam się, że po raz pierwszy widzę te oleje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmnm, chyba jeszcze żadnego z nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzepakowy najlepszy! :D
    Zapraszam do siebie, ostatnio dodałam moje zakupy, włosy, współprace.. Taki ogólny mix zdjęć :)
    http://mad-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń