czwartek, 6 listopada 2014

KILKA NOWOŚCI od BINGOSPA

Cześć! Ostatnio dostałam się do akcji testowania kosmetyków 'BINGOSPA' dzięki czemu miałam możliwość wybrania dowolnych produktów na kwotę 50 zł.

Wybrałam:
 - arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią o pojemności 300 ml (link),
- żel pod prysznic 'biała glinka i migdały' o pojemności 300 ml (link),
- relaksujące algi pod prysznic o pojemności 300 ml (link),
- szampon borowinowy i 7 ziół o pojemności 300 ml (link),
- borowinowy żel pod prysznic o pojemności 300 ml (link),
- żel pod prysznic dla mężczyzn 'Ibiza' o pojemności 500 ml (link),
- żel pod prysznic 'Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez' o pojemności 300 ml (link),
Całość przesyłki przedstawia się następująco:

Miłego dnia życzę! :)

24 komentarze:

  1. Borowinowy zestawik miałam + jeszcze mydło i mimo dziwnego dla mnie na samym początku zapachu, po paru użyciach bardzo go polubiłam :) Szampon jest świetny, dlatego tym razem wybrałam do testów 5 ziół :D heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ten zestaw borowinowy ma specyficzny zapach, z szamponu póki co jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Chętnie przygarnęłabym wszystkie produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości :). Z tej firmy nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tak dawno zaopatrzyłam się u nich w żele pod prysznic i oleje :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. zdecydowanie jest ich dużo jednak stwierdziłam, że wolę wypróbować kilka i wybrać ten najlepszy tym bardziej, że innych kosmetyków mam zapas :D

      Usuń
  5. Miałam żel pod prysznic biała glinka i migdały , super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jakie cudeńka-życzę miłego użytkowania.
    Wstyd się przyznać ale nie miałam jeszcze nic z BingoSpa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. super gratuluję;) życzę udanych testów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uczestniczę w tej akcji :) postawiłam na błotko, z borowiny wzięłam mydełko, a poza tym solankę i szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam mydełka z borowiny, a szkoda :)

      Usuń
  9. Ten arganowy żel pod prysznic z brzoskwinią mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nowości, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ten zestaw kosztował tylko 50 zł? Super współpraca. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ogólnie całość wychodzi jeszcze taniej, ale ja musiałam uwzględniać ceny katalogowe :)

      Usuń
  12. Miłego testowania :)
    i koniecznie daj recenzje szamponu borowinowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ten szampon opiszę w pierwszej kolejności :)

      Usuń