piątek, 21 listopada 2014

DARMOWE PRÓBKI I GADŻETY oraz ... WYGRANE

Witam i zapraszam na post z wygranymi oraz przesyłkami z darmowymi próbkami i gadżetami z ostatnich kilku tygodni :)

1. Wygrana w konkursie sms'owym. Wprawdzie przesyłka zawierała o wiele więcej rzeczy, ale nie ma sensu pokazywać zestawu maszynek do golenia czy deserów w saszetkach ;)
2. Wygrana, również w konkursie sms'owym, w postaci audiobooku "Korespondent" Grażyny Jagielskiej.
3. Niespodziewana przesyłka od 'Verbeny', która ukrywała, w dołączonej nerce, kilka opakowań przepysznych cukierków.
4. Domek na chusteczki od 'Leroy-Merlin'.
5. Przesyłka od 'Knorr' z bulionetkami.
6. I na koniec co na pewno się przyda - mini przewodnik "Podróże po Europie".


Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. A co to za konkursy smsowe? :D Fajne przesyłki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdobycze, najbardziej spodobała mi się przesyłka od Verbeny.

    OdpowiedzUsuń
  3. super:D gratulacje ;)
    niestety domek na chusteczki do mnie nie dotarł

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza paczuszka bardzo mi się podoba!
    gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Bulionetki i nerkę z cukierkami dostałam :D
    Na domek się już nie załapałam :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrana sms świetna -gratuluje :)) Cukiereczki Verbena uwielbiam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie domek na chusteczki :D
    Wygrałaś go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam za zarejestrowanie się na jakiejś stronie :)

      Usuń
    2. Ahh to jest ten domek :D też go powinnam dostać dostałam jednak mejla że jego wysyłka może się przedłużyć do końca lutego 2015 więc jeszcze troche pewnie będe czekać :)

      Usuń
    3. faktycznie trochę poczekasz :D najwyraźniej nie spodziewali się takiej ilości rejestracji :)

      Usuń
    4. Pewnie się niespodziewali. Ale domek fajny więc warto czekać :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. poprzez udział w konkursach ;)
      wszystkie informację o trwających konkursach znajduję na stronie http://www.lowcakonkursow.pl/
      pozdrawiam :)

      Usuń