poniedziałek, 13 października 2014

WYBIERZ SUPERPRODUKT i WYGRAJ NAGRODY

Cześć! Dzisiaj szybki post, w którym chcę Was poinformować o możliwości wygrania nowoczesnych smartfonów (wersja damska i męska czyli biała lub czarna) o przekątnej 5 cali, pamięci 4GB, czytnik kart pamięci microSD, odtwarzacz MP3, radio FM i Dual SIM.

Wystarczy, że wyślesz SMS na numer 7265 (koszt 2 zł + Vat czyli 2,46 zł) o treści "MD.SP.86."

Masz czas do 3 listopada b.r. 

Zachęcam zagłosować, mi ostatnio dopisuję szczęście w konkursach smsowych, ale o tym już niedługo :)

8 komentarzy:

  1. eee ja tam do konkursów smsowych nie mam szczęścia :( ale Tobie gratuluję jak się udało wygrać!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło z Twojej strony, że nas informujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi w konkursie smsowym jeszcze nigdy nie udało się nic wygrać, więc jeśli już wysyłam smsa to na pomoc dla jakiejś fundacji. Ale ciekawa jestem Twoich smsowych wygranych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, że większość pieniędzy wysyłam w celu wsparcia fundacji jednak od czasu do czasu wyślę sms na jakiś konkurs i przeważnie wygram ;)

      Usuń