wtorek, 28 października 2014

TYLE WSPANIAŁOŚCI od ARGANGROUP

Cześć! W dzisiejszym wpisie przedstawię produkty, które otrzymałam dzięki uprzejmości firmy ArganGroup. Firma ta oferuje produkty z dodatkiem oleju arganowego prosto z Maroka lub jego czystą postać.

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Osoby, które czytają moje posty wiedzą, że już miałam okazję testować olej arganowy, który mnie zachwycił swoimi właściwościami, a stosowałam go m.in. do olejowania włosów, paznokci lub jako dodatek do maseczek. 
Od ArganGroup dostałam produkty, których jestem bardzo ciekawa i z wielką przyjemnością zabieram się za ich przetestowanie :)

Otrzymałam: 
- olej arganowy najwyższej jakości z atomizerem o pojemności 50 ml (link),
- 2 opakowania oleju arganowego najwyższej jakości roll-on o pojemności 10 ml (link),
- krem arganowy z kwasem hialuronowym o pojemności 30 ml (link),
- krem arganowy z opuncją o pojemności 30 ml (link),
- krem arganowy z różą damasceńską o pojemności 30 ml (link),
- krem arganowy z werbeną o pojemności 30 ml (link).

A tak prezentuje się cała zawartość przesyłki:

Miłego dnia! :)

28 komentarzy:

  1. Nie używałam i czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałąm taką samą paczuszkę jestem ciekawa ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)
    ja już powoli zabieram się do pierwszej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) Pięknie się prezentują te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna współpraca, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Ja również zapoznaję się z tymi wspaniałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają te produkty, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam,ale już same opakowania mi się podobają :) Czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję nowej współpracy :) same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  10. o olejku arganowym słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczuszka. Lubię zapach oleju arganowego. :)

    OdpowiedzUsuń