czwartek, 16 października 2014

RECENZJA ANTYBAKTERYJNEGO ŻELU DO MYCIA od DERMEDIC

Witajcie! Jakiś czas temu zakwalifikowałam się do testowania antybakteryjnego żelu do mycia marki Dermedic. Produkt zdążyłam już wystarczająco poznać i stwierdzić czy nadaje się dla mojej cery. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na jego temat :)

Informacja producenta:
'Antybakteryjny żel do mycia z przeznaczeniem do skóry tłustej i mieszanej ze skłonnością do trądziku zawiera składniki aktywne: Zincidone, Ekstrakt z zielonej herbaty, Chlorofi. Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień, reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych. Ponadto ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom). Nie zawiera alkoholu i jest hypoalergiczny.'

Moja opinia:
Żel znajduje się w praktycznej butelce z pompką. Zapach jest przyjemnie orzeźwiający, kojarzy mi się z zapachem cytrusów. Konsystencja lejąca, ale nie ucieka przez palce. Produkt średnio się pieni jednak jest wydajny. Na działanie żelu nie mogę narzekać ponieważ ładnie odświeża i oczyszcza skórę, zmniejsza wydzielanie sebum oraz uspokaja stany zapalne. Twarz po umyciu jest miękka i gładka. Początkowo nie wysuszał mojej skóry jednak po trzech dniach to się zmieniło dlatego przestałam używałać go codziennie. Kosmetyk nie podrażnia ani nie uczula. Dostępny jest m.in. w aptekach czy Super-Pharm w cenie ok. 15-20 zł za 200 ml. Myślę, że warto wypróbować mimo drobnych wad :)

Moja ocena: +3/5

11 komentarzy:

  1. Ja go używałam ale przy tym olejowałam twarz więc mnie nie wysuszał bardzo go lubiłam zużyłam 2opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się świetnie, szkoda, że wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i niestety strasznie mnie uczulił :-( nie wiem może to wina jakiegoś składnika , który się w nim znajduję . Ale na pewno go już nie użyję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to faktycznie szkoda, ja do niego może kiedyś wrócę :)

      Usuń
  4. Myślę, że niedługo go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie ciągnie mnie do wypróbowania go. Pewnie bym go z łazienki nie wyrzuciła, ale raczej nie pójdę do sklepu go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, pewnie kiedyś wypróbuję :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja potrzebuję coś codziennego, ale nie wysuszającego niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam skórę suchą, więc nie dla mnie on. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. żel fajnie myje ale niestety bardzo wysuszał mi skórę

    OdpowiedzUsuń