niedziela, 5 października 2014

PRZESYŁKA W RAMACH KONTYNUACJI WSPÓŁPRACY z TEEKANNE

Witam wszystkich serdecznie! Dziś pokażę Wam zawartość kolejnej przesyłki od firmy Teekanne. Jest to kontynuacji współpracy, o poprzedniej przesyłce pisałam tu.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Za każdym razem dostaje nowe smaki herbat z czego bardzo się cieszę. Myślę, że i tym razem spośród poniższych herbat odkryję swój ulubiony smak :)

Otrzymałam:

- herbatę owocową o smaku jagodowym z dodatkiem 10 witamin,

- orzeźwiającą herbatę o smaku kwiatu czarnego bzu i cytryny,
- herbatę Rooibos o smaku waniliowym,
- herbatę czarną o smaku rumowo-winogronowym i pomarańczowym,
- zieloną herbatę o smaku opuncji,
- herbatę Pu-Erh z mieszanką herbat ziołowych pomagająca w dbaniu o linię.


Miłej niedzieli życzę! :)

20 komentarzy:

  1. Pyszniutka współpraca ;) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaach *-* podziel się :D ja po prostu uwielbiam herbatki smakowe i zawsze mam ich pelną szafkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje przysylki. Jak dla mnie ta zielona herbata z opuncją jest przepyszna

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu herbatki. Gratuluję! Osobiście uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. herbatka w sam raz na takie wieczory jak są teraz :)

    OdpowiedzUsuń