środa, 8 października 2014

PRZESYŁKA, a w niej PRODUKTY od RICHMONT i KUCHNIE ŚWIATA

Cześć! Zanim wrócę do pisania recenzji chcę pokazać Wam produkty, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym Richmont oraz Kuchnie ŚwiataMarka Richmont oferuje wysokiej jakości herbaty czarne, owocowe, zielone oraz wellness. Natomiast firma Kuchnie Świata specjalizuje się w dystrybucji przeróżnych artykułów spożywczych.

Przed dostarczeniem przesyłki doskonale wiedziałam co w niej znajdę jednak gdy zobaczyłam zawartość paczki bardzo się ucieszyłam :)

Otrzymałam: 
- porcelanowy zestaw duo do herbaty od Richmont (link),
- zestaw 12 saszetek herbaty od Richmont (link),
- syrop klonowy Kanadyjski od Kuchnie Świata (link).


18 komentarzy:

  1. Ten porcelanowy zestaw jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz herbata będzie smakować dwa razy lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi ta marka mówi, a zestaw bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Syrop klonowy bardzo lubię i używam, więc zaraz na niego sobie zerknę :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Ja uwielbiam herbatki wiec uwazam, ze wspolpraca trafila Ci sie swietna :). *aczynam obserwowac Twojego bloga. Zapraszam tez do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestawik, a herbatka jest przepyszna :) - uwielbiam różne smakowe herbaty i zawsze mam w domu coś do wyboru :)
    Moje gratulacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię smakowe herbatki. Mam nadzieję, że i te fajnie smakują :)

    OdpowiedzUsuń