czwartek, 2 października 2014

POZYTYWNIE ZASKOCZONA PRZESYŁKĄ od LICHTENA

Witam! W zeszłym tygodniu odebrałam przesyłkę w ramach współpracy z 'Lichtena'. Kosmetyki Lichtena specjalizują się w leczeniu oraz pielęgnacji skóry wrażliwej i trądzikowej.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA          FANPAGE

Produkty jakie znalazłam w przesyłce nie były dla mnie zaskoczeniem ponieważ sama je wybierałam. Zawartość przesyłki prezentuje się następująco:

- płyn do mycia skóry trądzikowej NORMA-ACN (link),
- pianka dermokosmetyczna do skóry trądzikowej NORMA-ACN (link),
- dodatkowo otrzymałam przeźroczystą kosmetyczkę.



15 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą bo jeszcze się z tą firmą nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się z tą firmą nie znam, ale liczę, że te kosmetyki mi choć trochę pomogą :)

      Usuń
  2. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna przesyłka ;) Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przesyłka -gratuluję i czekam na recenzję!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedawno dostałam od nich przesyłkę :) w sam raz kosmetyki do cery wrażliwej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ;) najbardziej ciekawa jestem jak się ta pianka spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wspólpracy i czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń