niedziela, 26 października 2014

OPINIA O HERBATACH TEEKANNE

Witajcie! W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat kilku herbat marki Teekanne. O otrzymaniu przesyłki od Teekanne wspominałam w tym poście.

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Moja opinia:
Numerem jeden okazała się 'herbata owocowa o smaku jagodowym z dodatkiem 10 witamin', która w szczególności charakteryzuje się niespotykanym zapachem przypominającym połączenie budyniu z musem jagodowym. Kolejnym odkryciem okazała się 'zielona herbata o smaku opuncji', która jest po prostu smaczna. Według mnie jest to najlepsze połączenie dlatego polecam osobom nieprzepadającym za tym rodzajem herbat, a myślę, że po jej wypróbowaniu zmienią zdanie. 'Herbata Rooibos o smaku waniliowym' oraz 'herbata czarna o smaku rumowo-winogronowym i pomarańczowym' posiadają wyraźny smak i aromat oraz idealnie pasują na chłodne wieczory. Natomiast 'herbata o smaku kwiatu czarnego bzu i cytryny' również dobrze smakuje jednak orzeźwia dlatego lepiej spisze się w cieplejsze dni. Najmniej do gustu przypadła mi 'herbata Pu-Erh z mieszanką herbat ziołowych pomagająca w dbaniu o linię', ze względu na ziołowy posmak. Z pewnością wrócę do tych herbat nie raz :) 

Moja ocena: 5/5! 

Miłej niedzieli! :)

13 komentarzy:

  1. uwielbiam próbować nowe herbatki ;)
    P.S. nie wiem czy tak ma być, ale pasek po prawej się strasznie trzęsie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzałam na kilku urządzeniach i nic takiego nie zaobserwowałam, może to było chwilowe :)

      Usuń
  2. ostatnio sobie kupiłam i są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię herbaty tej firmy, rumowa obłędnie pachnie i smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię herbaty tej firmy, nie wszystkie jednak próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielona często bywa u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jesienne wieczory takie herbatki są idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno coś by mi z nich zasmakowało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie herbatki, szczególnie na jesieni i w zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zieloną uwielbiam, a tych innych jeszcze nie próbowałam...ale wszystkie zapowiadają się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna współpraca. Najbardziej zaciekawiła mnie herbatka zielona o smaku opuncji oraz o smaku kwiatu czarnego bzu i cytryny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale się nie dziwię wysokiej ocenie - te herbatki są świetne!

    OdpowiedzUsuń