poniedziałek, 20 października 2014

OPINIA o HERBACIE i ZESTAWIE DUO marki RICHMONT

Witajcie! Zapraszam Was na krótką opinie na temat herbaty oraz porcelanowego zestawu duo marki Richmont. Przypomnę, że marka Richmont oferuje wysokiej jakości herbaty czarne, owocowe, zielone oraz wellness. O otrzymaniu przesyłki pisałam w tym poście.


Porcelanowy zestaw duo do herbaty:
Zestaw duo składa się z dzbanka, filiżanki oraz spodka. Kształt przedmiotu jest niezwykle gustowny i wygodny, a jego forma nowoczesna. Po wielokrotnym użytkowaniu nie zauważyłam, aby logo zostało wytarte. Pojemność dzbanka to 350 ml. Picie herbaty z takim zestawem sprawia dużo przyjemności, nie tylko herbata o wiele lepiej smakuje, ale również swoim wyglądem cieszy nasze oko :)

LINK do PRODUKTU

Zestaw 12 saszetek herbaty:
Jeszcze nie spotkałam się z takim kształtem saszetki, według mnie jest ona o wiele wygodniejsza. Herbata po zaparzeniu posiada przyjemny i wyraźny aromat oraz bardzo dobry smak. Najlepiej smakuje w połączeniu z łyżeczką miodu bądź syropu klonowego. Każdy rodzaj herbaty przypadł mi do gustu nawet czarna, której wcześniej unikałam. Polecam w szczególności 'English breakfast' ;)



LINK do PRODUKTU


Zapraszam do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.


STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

6 komentarzy:

  1. Nawet nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw bardzo mi się podoba. Herbaty nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe testowanie i porcelanowy zestawik. Zazdraszczam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. herbatka wygląda smakowicie ;) hmm aż ide swoją z cytrynką i miodem zrobić :) smacznej herbatki;)

    OdpowiedzUsuń