czwartek, 18 września 2014

RECENZJA MYDŁA KASTYLIJSKIEGO od COSMETIC GARDEN

Witam serdecznie i zapraszam na recenzje naturalnego mydła Kastylijskiego, które otrzymałam do przetestowania od Cosmetic Garden


Informacja producenta:
'Mydła Kastylijskie zrobione są w relacji 75% oliwy z oliwek i 25% oleju kokosowego, z wyciągiem z roślin (kwiatów bądź owoców), z dodatkiem 100% naturalnych olejków eterycznych oraz z naturalnymi dodatkami (m.in. kozie mleko, cynamon, grejfrut, lawenda itp.). Mydła te są wyrabiane, krojone i pakowane ręcznie w mydlarni w USA. Nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają sztucznych zapachȯw syntetycznych, barwnikȯw czy parabenȯw.'


Moja opinia: 
Mydełko otrzymujemy w papierowym opakowaniu w ładnej szacie graficznej. Produkt pachnie bardzo przyjemnie i naturalnie jednak zapach nie utrzymuje się długo na skórze. Po umyciu ciało jest idealnie nawilżone, gładkie i odżywione. Ważne, że produkt mimo zawartości olejów nie pozostawia tłustej czy lepiej warstewki. Dobrze się pieni i jest wydajne, w żadnym razie nie uczula oraz nie podrażnia. Koszt mydła to ok. 15 zł. Polecam Wam wypróbować, ja jestem pod ogromnym wrażeniem działania tego mydełka i z pewnością kupię kolejne :)

Moja ocena: 5/5!

10 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje! uwielbiam takie mydełka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda i Twoja recenzja kusi jak diabli, ale mam taki zapas, że nie wiem gdzie upychać ;-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie mydełka zawsze kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te mydełka od Cosmetic Garden są świetne

    OdpowiedzUsuń